Hello March - My bullet journal

4:55

Ahoj! Jsem tu znovu se svým bullet journalem! Protože začíná březen, rozhodla jsem se, že jeho úvodní stránku v bullet journal bude hlavně přírodní jarní a rozkvetlá. Používala jsem fixy Touch, které mají imitovat vodovky. Nebudu to ale dlouho okecávat a jdeme na to!
Jako první tu máme tuhle úvodní stránku měsíce.


Jednotlivé kytky jsem vybarvila fixami Touch. Potom jsem detaily dokreslila mikrofixem.


Přidala jsem i tento měsíční plánovač i s poznámkami. 


Velmi jsem si oblíbila i tento spend tracker, kam si zapisujete všechno co jste si koupili a tak můžete mít přehled o svých výdajích.


A jako vždy tenhle mood tracker, který teďka bude krásně vybarven, protože bude jarní!


No a takhle jsem řešila týdenní plánování! Docela jednoduché ne?
To je za mne vše! Tak zase příště!
Vaše Tkanice

You Might Also Like

0 komentářů