Podzimní Oblíbenosti

12:10

  Ahoj! Už je sice prosinec, ale to mi nebrání v tomu, aby se ohlédla za podzimem! Tady máte několik typů na věci, které jsem si opravdu oblíbila! Vezmu to od každého trochu od kosmetiky, přes knížky až po filmy! Pojďme na to!


 

  Začneme kosmetikou. Za toto roční období jsem si oblíbila většinu věcí na rty a obecně jsem si začala hodně kupovat rtěnky.
Věc, do které jsem se upřímně zamilovala, je rtěnka od Rimmel London. Je to matná rtěnka, která dokonce vydří jídlo i pití a nemusím si ji ani jednou přetírat. No není skvělá? Navíc mají spoustu odstínů. Já jsou si koupila rtěnku s odstínem Pink Blink, i když růžovou moc nemusím.
  Další rtěnkou je od Nyxu v odstínu Copenhagen (Kodaň). Ta je také matná, ale není tak trvanlivá, jako od Rimmel. Je spíše bordó a nosím ji teď docela často.
  Scrub na rty od Lushe je v tohle období moje číslo jedna. Stojí sice nekřesťanských 250 korun, ale opravdu ho používám často. Koupila jsem si medový s trochou máty. Vypadá to jako slepený cukr, který si nanesete na rty a promasírujete. Co je na tom super je, že to pak můžete slíznout... A je to hrozně dobrý!
  Další věc je čistící peeling on Garnieru. Je to ten s těmi štětinkami. Tohle je pro mě zatím nejlepší přípravek. Já totiž nesnáším, když mi teče voda po rukou, jak si čistím pleť u umyvadla. Tohle si ale můžete vzít do sprchy, takže ušetříte spoustu času. Myslím, že moji pleť rozhodně odmašťuje a projasňuje. Jen jsem po něm občas moc suchá, takže domazávám krémem.
  Další tady mám dva laky na nehty. Jeden jemně růžový matný a druhý červený lesklý. Tyhle dva střídám opravdu často. A ten růžový je navíc takový jemný, že se dá nosit k čemukoliv a navíc velmi rychle schne!
  Nakonec tu mám BB krém od Dermacolu v odstínu desert, který nejen kryje, ale i hydratuje. Máte pak pocit, že si vlastně na obličej nanášíte příjemný krém. Je docela lehký a zakryje nedokonalosti, které by třeba už korektor nezamaskoval. Navíc moc hezky sjednotí pleť.


Zrovna dneska jsem dočetla knížku, kterou chci dát ségře k vánocům ,ale předtím jsem si ji přece musela přečíst. Děláte to taky tak? Jmenuje se Osm a je od Radky Třeštíkové. Myslím, že je to oddechové čtení spíše pro holky. Ale zhltla jsem to hrozně rychle, takže doporučuji!



K podzimu patří také teplé svetry a huňaté ponožky!
  Já si tento svetr pořídila ve Stradivariu... Mně nikdy předtím žlutá neslušela, ale do tohohle odstínu jsem se zamilovala a hezky mi sedí. Myslím, že takhle žlutý svetr prozáří podzimní pochmurné dny...



   Pak tu mám dlouhé podkolenky, které jsou naneštěstí zrovna v pračce, takže ty jsem vám nevyfotila. Koupila jsem je kdysi v New Yourkeru. Našla jsem je ale až teď a hrozně si v nich užívám chladná rána. Kdy se prostě zachumláte do županu a nahodíte podkolenky. Ráda je nosím i k šatům přes zimu.
   A jako poslední část tu máme filmy, potažmo seriály. Já jsem za podzim zkoukla celý Riverdale a jestli jste tento seriál ještě neviděli, rozhodně to běžte napravit! Opravdu napínavá podívaná. 
  Docela dlouho jsem přemýšlela, jaký film zařadím pod podzim, nakonec jsem ale vybrala Kingsmany jedničku i dvojku... Je to taková odpočinková podívaná, při které se zasmějete.
  To je ode mně dneska všechno. 
Vaše Tkanice



You Might Also Like

0 komentářů