My bullet journal- Hello December!

8:28

  Ahoj! Už jsou to asi tři měsíce, co jsem začala psát svůj vlastní bullet journal. A nedá mi to a musím vám to sem dát. Přece jenom věřím, že tohle je teď docela žhavé téma a u nás v Česku jsem nějaké návody: Jak na bullet journal, nenašla. Abych nějak rychle popsala, co to vlastně je.

  Je to takový malý diář, který si ale můžete psát sami a hlavně podle sebe! Rozhodně to přesahuje možnosti normálního diáře, protože se tam krásně dají přidat různé stránky, které v běžných diářích nemáte. Zároveň je to možnost se umělecky vyjádřit. Vymalovat se a zařádit si. Dále je to způsob nějakého deníčku, zápisníčku, nebo vzpomínkového zápisníčku.
  Některé lidi možná odradí to, že je to piplárna a trvá to dlouho. Není to tak. Pokud aspoň trochu máte rádi kreslení a plánování, rozhodně Vás to bude bavit. Dokonce možná budete zklamaní, že si nemůžete tvořit déle a hodně brzo budete chtít, aby byl nový měsíc.
  Dost ale okecávání a koukněme se, jak jsem ztvárnila úvodní stránku na měsíc Prosinec. Dále v tomto článku najdete i nápady na další stránky v deníku a návrh jak si vést jednotlivé dny.


Pro tento měsíc jsem se rozhodla vzít to víc vánočně a tak jsou měsíčním tématem světýlka. Tohle se mi upřímně hrozně líbí a navíc je to extrémně jednoduchý a přitom krásný.




  Kdyby to někoho zajímalo, tak vybarvuji pomocí touch fix, které jsou teda extrémně drahé, ale super dobré. Mají efekt vodovek, když se s nimi kreslí na větší plochy, ale máte tu preciznost fixy. Seženete je určitě na internetu, ale v papírnictvích jsem je neviděla. 
  Ale k tomu uspořádání dnů, dělám vždycky týden na dvě stránky a plus tam přidávám to do list a next week, protože jsem to shledala jako velmi praktické. Vždycky tam píšu datum a přemýšlím do budoucna, že bych tam psala i kdo má svátek... No uvidíme.
  

  Další položkou v mém bullet journal je mood tracker. Tenhle list se mi docela líbí, i když často nejsem schopná tam každý den zapisovat, jak se cítím, protože na to prostě zapomenu. Spočívá to v tom, že si každý den zaznamenáváte, jak jste se měli a postupně celý obrázek vybarvujete a já jsem se tentokrát rozhodla pro světýlka. Uvidíme, jak to nakonec bude vypadat.
  V mém deníku mám ještě spoustu dalších stránek, které by vás mohli zajímat, ale ty bych se přidala po nějakém čase, kdyby se vám to líbilo, nebo jste chtěli vědět ví. Každopádně budu vydávat články každý měsíc, vždycky na konci. No uvidíme, jak se to chytne. Rozhodně mi napište do komentáře, jestli by vás tyto články zajímali, nebo jestli si taky píšete svůj bullet journal!
  Uvidíme se zase příští středu!
Vaše Tkanice :)




You Might Also Like

0 komentářů