Kouzelná vrátka

5:09


Ahoj! Zase jsem vyrazila fotit, tentokráte jen po našem městečku. Samotnou mě překvapilo, kolik nádherných skrytých míst jsem našla. Zároveň se trochu stydím, že jsem je nenašla už dřív ale... 

Abych trochu představila moji sérii Kam šly boty?, začnu fotkou mých bot, které šly.


Vydali jsme se spolu někam na jih a zároveň hledaly stín. Prošli jsme kolem hřbitovní kapličky. 


Pokračujíce dál jsme si usmyslely vyfotit modré nebe.




Bloumaly jsme po městečku, až jsme se dostaly do tajných cestiček mezi osadami a tam jsme našly ty poklady



Úplně schované a ještě rosou zamokřené, jsem uviděla kouzelná vrátka. A tady jsou detailně vyfocené.




Myslím, že už je zahrádkáři roky nepoužívají. Něco tak kouzelně romantického a starého se nenajde každý den. Doufám,že je majitel nevyhodí, protože tohle je skutečný poklad! 

Další poklad byl nádherný starý dům!



Zkrátka výživná fotografická procházka.

Díky, že jste dočetli až sem a snad se vám fotky líbily! Objevili jste tento týden taky něco? Rozhodně pište do komentářů!
My se s botami loučíme.

Vaše Tkanice




You Might Also Like

0 komentářů